Heavy
| 2.6.2010 13:24 Prečo toľko motorkárov prekračuje povolenú rýchlosť?
Príčin je mnoho, napr. Že by za to mohol adrenalín? To je dosť možné, a ak sa v krvi vytvorí koktail adrenalínu a testosterónu, vytvorí to takpovediac "pocit omamný" - ostatné je vecou šťastia.
Alebo snaha niečo si dokázať? Ukázať tomu plechovkárovi, že sa má pratať z cesty, lebo prichádza predátor pre ktorého fyzikálne a ani iné zákony jednoducho neplatia? Ktovie... Na túto otázku si musí odpovedať každý sám, je to o pocitoch a univerzálna odpoveď neexistuje.
Prečo sa vôbec vyrábajú motorky s maximálnou rýchlosťou okolo 300 km / h?
Dobrá otázka, ale ruku na srdce, ani mp3 si nepustím tak naplno, že mi z toho odpadnú uši. A opäť sme pri šťastí, aj pri menšej rýchlosti si človek dobre nabije sosák. Samozrejme, že so stúpajúcou rýchlosťou sú následky úmerne vyššie.
Prečo je nehodovosť vodičov motoriek tak vysoká a s tak vážnymi následkami?
Precenenie schopností, podcenenie situácie + prilba je nanič = problém |
MartineR
| 2.6.2010 14:31 kvalitný článok, čendi |
Heavy
| 2.6.2010 14:51 Martinerko, múdro hovoríš, dobrý článok, už sa tešákujem na pokračovanie.
Ešte jednu vec som chcel podotknúť - korunky (tak dobre Eurá) na motorku sa zbierajú ťažko a pomaly a častokrát nezostáva na solídnu prilbu, oblečenie a obutie. To sa kupuje častokrát až časom, keď sa opäť čosi našetrí A ak si zoberieme uvedený graf, tak je to vcelku jasné. Aby to nebolo tak, že "vodu káže, víno pije", aj ja som tak začínal. A aj plyn sem-tam potiahnem a aj som sa strepal. To ale asi skoro každý z nás. Aj vďaka tomuto článku si človek uvedomí vlastnú zraniteľnosť a možno za ten plyn potiahnem menej a preto dávam článku jednoznačne palec hore a Čendine veľké plus |
Cendina
| 2.6.2010 15:47 Velký podíl na tom má redakce. Poslala jsem jim to na mail se slovy "dělejte si s tím co chcete" a oni si dali tu práci že to přeložili do Slovenčiny, rozčlenili na jednotlivé odstavce, dodali fotku havarované motorky a rozdělili na díly..... Tímto jim, co by PC-čolek, neschopný takových následných úprav, chci velmi poděkovat |
milan3232
| 4.6.2010 13:56 Velmi dobryclanok |