maTooB
 | 16.9.2010 7:50 pre mňa úsmevné... |
marcel
| 17.9.2010 17:00 co je pre Teba na tom usmevne? Nebodaj ten "top speed"? ak ano tak treba pozorne citat - podstatne z toho clanku je "kategoria PUSH ROD" to znamena dvihatko ventilu, a to neznamena nic ine ako rozvod OHV, co znamena, ze v tejto kategorii rychlost cez 200 km/h je dost. |
maTooB
 | 18.9.2010 12:05 nemá to zmysel... |
doby
 | 24.9.2010 15:05 Nemala ta rychlost byt v milach? |
marcel
| 24.9.2010 15:53 ehm tak to by bolo cca 343 km/h - nerealne |
raptor
 | 24.9.2010 16:27 myslim ze na OHV rozvod je to viac nez slusne |
egres2
| 24.9.2010 19:31 No ak by to malo ventilový rozvod OHC tak by to bolo určite lepšie. |
marcel
| 25.9.2010 8:51 ak by to malo OHC, uz by to nebol Norton |
raptor
 | 25.9.2010 22:57 pripadne keby to malo OHE2 rozvod tak by to slo tretou ko(z)mickou  |
maTooB
 | 27.9.2010 12:59 343 určite nie, to by muselo mať desmo rozvod  |
marcel
| 27.9.2010 14:12 a ja mam niekedy pocit, ze niekto ma aj v hlave namiesto mozgu, desmo rozvod |
maTooB
 | 28.9.2010 7:57 hej hej, raptor je veľký fanúšik, ale zase nepreháňaj  |
raptor
 | 28.9.2010 12:39 mato mna do toho netahaj,
velky fanusik ducati sice som ale svojou prvou poznamkou si prave ty zvolil zly smer debaty |
marcel
| 28.9.2010 13:48 ano, lebo sak nad ducati nie je, a co nie je Ducati je "usmevne" asi takym smerom, kolko mas rokov Mato? 14? |
raptor
 | 28.9.2010 15:45 chalani jebte na to.. ducati za to vobec nemoze
mato mal vediet ze pri OHV rozvode je ta rychlost viac nez slusna ked pisal ze je to pre neho usmevne... tam to cele zacina a konci
peace on earth! |
maTooB
 | 29.9.2010 7:57 marcel to berie strašne vážne a vôbec ma nepochopil 
a už sa ma snaží zhodiť/uraziť (už v druhom príspevku), to nie je od neho vôbec pekné a nemá to úroveň  |
admin
 | 29.9.2010 8:16 Ale páni, že vás to baví. Taký pekný deň, tak si ho nekazte takýmito poznámkami  |
marcel
| 29.9.2010 9:30 mato, ja neurazam, ani to nebolo mojim cielom, mna mohla urazit Tvoja poznamka "nema to zmysel" |
egres2
| 29.9.2010 10:40 Čo má spoločné rozvod OHV z menším výkonom???
 |
maTooB
 | 29.9.2010 11:00 
Len dodám, že tá motorka je popiči krásna  |
marcel
| 29.9.2010 12:19 egres2: vsetko, OHV je zastaraly system, vynajdeny na zaciatku 20 teho storocia, dnes sa vyrabaju motory s OHV a SV rozvodmi, s mamutimi obsahmi v dvoch valcoch a maju vykon do 80 koni. ten isty motor s OHC rozvodom by mal minimalne 100 koni.
pri OHV resp SV rozvode je ventil otvarany pomocou dvihatka a tycky dvihatka- co je v prenesenom vyzname slova obrovska casova strata, pri rozvode OHC otvara vacka ventil priamo, OHV motory su teda ovela menej pruznejsie ako OHC motory a maju zakonite logicky aj nizsi vykon, zato maju vysoky tocivy moment uz pri nizkych otackach |
egres2
| 29.9.2010 13:00 marcel:
Viem ako fungujú rozvody.
Pri OHV aj OHC sa ventily otvárajú "nútene" ale zatvárajú sa pružinou.Čiže "rýchlosť" otvárania je u oboch rovnaká a zatváraie ovlyvňuje
Výkon motora určujú iné parametre ako spôsob otvárania ventilov.
Napr.VW lupo mal v roku 1998 motor s OHV rozvodmi a výkonom 30 koní a v roku 1999 s ten istý s OHC a výkonom 30 koní. |
marcel
| 29.9.2010 14:05 egres: na co sa teda pytas, ked to vies lepsie ako vsetci ostatni?
na margo sa opytam, co myslis na co sa pouziva tzv. ostra/e vacka/y? zrychluje sa otvaranie ventilov a stupa vykon, ale ja uz som ticho.... |
raptor
 | 29.9.2010 16:26 bratmmm sa ti divim ze sa hadas s E2-kou
on porazil chucka norrisa a betonovu stenu v tenise zaroven, vie delit nulou a rozdiel v konstrukcii OHV a OHC rozvodu podla neho nema vplyv na vykon motora
popritom este samozrejme fotografuje, amatersky sa venuje pravu a konstrukcii zemegule ako takej a je odborny radca všehomíra na vsetko ,...
mozno aj prave preto stare flatheady s SV rozvodom su "nelogicky" slabsie ako "novsie" knuckleheady s OHV rozvodom ktore su opat "nelogicky" slabsie ako twincamy (obdoba DOHC).. pri pripadnych nezrovnalostiach vsetky pochybnosti dramaticky uprace VW polo z roku 1998 |
marcel
| 29.9.2010 16:54 hmmm to s Chuckom Norrisom som netusil |
raptor
 | 29.9.2010 17:09 vsak betonova stena : 0 = chuck OHV norris  |
egres2
| 4.10.2010 17:41 marcel:
Písal som ,že to viem lepšie ako všetci ostatní?
Myslíš si, že keby dnes niekto navrhol motor s OHV rozvodmi, že by bol výrazne "slabší" ako dnešné motory s OHC rozvodom?
Ak niekomu chýbajú argumenty tak siahne po dehonestácii.l |
raptor
 | 4.10.2010 18:24 E2 odpoved na svoju otazku si mozes velmi lahko zistit aj sam, staci chciet
urcite prides na to ktora znacka urobila z OHV kult a potom si mozes porovnat parametre LC8 pripadne testastretty s takym TC88 alebo TC96 (ktory je uz objemovo nikde inde)
ak by stale bolo malo mozes skusit odpovedat preco HD osadilo do V roda uplne novy motor rovno s DOHC rozvodom ked mali k dispozicii uz dokonale vyladeny twincam 
p.s. bez urazky stale cakam na fotku otackomera tvojej ZZR600 na ktorej podla vlastnych slov tocis 17tisic otaciek... dufam ze ta moje cakanie nedehonestuje
zaroven slubujem ze toto je moja posledna reakcia na tvoju osobu nielen v tejto diskusii ale aj na tomto fore.. ak niekto napise ze co ma OHV rozvod spolocne z mensim vykonom bude pre vsetkych lepsie ked na neho reagovat nebudem |
egres2
| 4.10.2010 19:37 Moja ZZR má maximálne otáčky 16 000./poznámka tých slávnych 17 000 otáčok som tvrdil po konzumácii cca 1l fernetu./Máš pravdu.Som kecálek maximálneho rangu./
Som ochotný s tebou diskutovať bez možnosti pripojenia na googla.Na akúkoľvek tému.
Čo sa týka "amaterizmu" s oblasti fotografie, tak tu verejne/písal som ti súkromne ale nedáš inak/som schopný prezentovať moje uverejnené forografie v časopisoch značného významu v danej dobe ako sú Živa,Akvarium Terárium,Chovateľ.Ani za čias "socializmu "neuverňovali fotografie , ktoré nespĺňali podmienky uverejnenia.Ak boli toje fotografie uverejnené minimálne v periodikách miestneho významu, tak ma môžeš kritizovať.
P.S.A neprezentujem svoj neomylný názor/presvedčenie/ že voda má pri nižšom tlaku vyšší bod varu.
P.S.Nechávam motocykel a motoarénu len a len tebe. |
buldog
 | 7.10.2010 17:56  |