sothar
| 1.3.2010 20:28 Ahojte, na GSX-R K1 mi odisiel tlmic riadenia, nieje vyteceny, nieje spinavy, iba prestal fungovat a uz netlmi. Da sa to nejako opravit, zrepasovat? Alebo uz len kupit novy? |
iljic
| 2.3.2010 8:16 Útlm na tlmiči riadenia v podstate vznika prietokom tlmiaceho oleja. Ak nie je vytečený tak v podstate by ho stačilo pretesniť a poprípade ak ti nepostačuje jeho utlm použit hustejši olej. |
Terror
| 29.3.2010 22:11 Staci vymenit olej a ked tak, skus dat hustejsiu konzistenciu. Ja somto menil tak isto na K1. |
sothar
| 30.3.2010 8:40 Terror: tusila som, ze tak nejako to pojde.. Ale ked som sa na to niekoho opytala, tvrdili mi, ze sa to opravit neda a ze musim kupit novy (najlepsie od nich ). A nestalo sa mi to raz.. tak som zacala pochybovat, ale nakoniec sme to uspesne zvladli a mam pripravenych aj par fotiek z opravy, mozno pomozu niekomu dalsiemu, koho obchodnici presviedcaju ze sa to opravit neda |
Terror
| 30.3.2010 9:01 Tak som rad. Inak to je jednoduche len pozor na gufera je lepsie ak ich das nove aby netiekol. Ja som inak predal. |
sothar
| 30.3.2010 9:27 Terror: vymenili sme aj gufera, aj 2 tesniace kruzky, a dali sme tam hydraulicky olej. Dost tazko sa to teraz stlaca rukami, myslim ze to bude dobre fungovat, len som nemala prilezitost to poriadne odskusat. Po 20km mi chcipla baterka - odisiel alternator (tusim tu chyba poriadne nasraty smajlik)
Ty si tusim predal uz davnejsie, uz si aj kupil? Ci cakas na tu iljicovu? |
Terror
| 30.3.2010 15:20 Aj ja som tam daval hydrauliku a bolo to super, citit to hlavne pri ostrom klopeni fakt ti pekne bude drzat stopu. S aleternatorom som mal aj ja troble, najprv podozrenie na regler, ale potom som vymenil kus za kus a masina do dnes slape ako hodinky. |
sothar
| 30.3.2010 16:12 Terror: to dufam, ze to teraz bude paradna jazda S tym dobijanim som mala problemy uz minuly rok, mam uz treti regler a dufam ze po vymene alternatora to bude zas ta dobra spolahliva moto |
Terror
| 30.3.2010 22:42 Si si istá,že regler bol zlý? ? Ja som tiež menil regler a potom sme zistili, že je to cievka tak som to vymenil celé a ide jak hodinky aj novému majiteľovi. |
sothar
| 30.3.2010 22:49 Terror: regler bol zly, ale bola nasa chyba, ze sme hned ked sa to prvykrat pokazilo, nepremerali aj alternator. Uspokojili sme sa s tym, ze sme nasli jednu chybnu suciastku.. Zrejme keby sme to poriadne opravili na prvykrat, uz s tym nemuseli byt problemy. No co uz, poucila som sa do buducna |
sothar
| 30.3.2010 22:50 Terror: kolko km mala tvoja moto, ked sa ti to pokazilo? |
Terror
| 1.4.2010 13:27 cca 35 000km |
sothar
| 13.4.2010 16:01 Dali sme dokopy par fotiek a tu je clanok o oprave tlmica |
Terror
| 19.4.2010 14:25 Tak super...a co tie kapoty? Ja som bol dnes pozriet jednu CBR - ku ale nejak ma nechytila, bolo treba menit gumu zadnu, spinava bola....aspon vidim ako sa o nu chalan staral. |
sothar
| 19.4.2010 16:58 Kapoty som nestriekala, kedze si ma varoval ze je to hrozna robota kupila som pouzity lavy bocny plast - ten ktory bol zlomeny. Ten sme vymenili a motorka vyzera hned lepsie este ostala oskreta podsedlovka, ale to ma az tak velmi netrapi, mozno sa tym budem zaoberat cez zimu
Vymena zadnej gumy zas nieje taka hrozna vec, ale ak mas z motorky zly pocit, tak treba utekat kade lahsie. To bola ta CBR-ka, ktoru si ukazoval minule? V repsol farbach? Ci nejaka ina? |
Terror
| 19.4.2010 18:38 Nie bola to ina. Jasne pneu vymenis, ale ked pozeram na moto a pneu po droty zeslehana a podsedlovka cierna od gumy a spinavsia jak krosska...fufufu ja som v tomto dost psychopat. |
666marian
| 31.3.2016 6:54 Zdravym a kde sa daju kupit gufera a O kruzky |