Pre mnoho ľudí sú cruisery doménou jedného výrobcu - Harley - Davidson . Avšak Japonský výrobca Yamaha je opačného názoru a pridáva do kotla svoju ďaľšie ohnivko . Zatiaľ čo niektorí okamžite ohŕňajú svoje nosy pri pomyslení na produkt, ktorý nie je z Ameriky, realitou však je, že veľmi často sú tieto motocykle v skutočnosti nielen lacnejšie , ale aj výkonnejšie. Čo je presne ten prípad s novou Yamaha XV950 a XV950R . Použitý tradičný vzduchom chladený V - twin motor XV model, 4 ventil na valec s jednou vačkou. Produkovať vie základných 51bhp s 58lb.ft krútiaceho momentu a začína na 3000 otáčkach za minútu. XV dáva prst hore konkurenčnému HD 883. Yamaha XV sa radí do kategórie , ktorá volá "Sports Heritage" . V podstate táto trieda zahŕňa tiež XJR1300 , Vmax a nadchádzajúce SR400. Sú to nielen zábavné stroje , ale aj motocykle , ktoré sa hodia na custom prispôsobenie. Pod pojmom prispôsobenie sa nemyslí len výkonnostné úpravy , ako sú hlasné výfuky, custom detaily, ale vychytáky typu zmeny jazdného štýlu motocykla. V Yamaha-e dúfajú , že prilákajú týmto modelom mladších jazdcov. Yamaha XV " Power Bobber" , čo v podstate znamená , že máte nohy na stupačkách posunuté viac k ťažisku, ploché a nízke bary. Yamaha odviedla skvelú prácu v styling-u modelu XV. Aj vďaka matnej čiernej farbe výfukového systému a čiernym pruhom, XV vyzerá naozaj dobre a elegantne. Ak si sadnete a pojazdíte na XV , získate prekvapivo dobrý dojem a pocítite pri tom nutkanie na vystrájanie. V - twin motor má hlboké výfuky s hladkou odozvou plynového pedálu a silným krútiacim momentom . V meste je spojka celkom ľahká aj vďaka dobrému rozloženiu hmotnosti, kľukatých cestách zase XV demonštruje svojou manévrovateľnosťou prevahu nad 883 Harley. Prevodovku treba zacvičiť - klasika ako každý cruiser - neohrabaná, hlučná a tvrdá. Svetlá výška je obvykle obmedzená pre tento štýl stroja , Yamaha však vylepšila odpruženie a geometriu a tým poskytla dobré jazdné vlastnosti a istotu v zákrutách. Aj spracovanie kolies sa javí lepšie ako pri 883. "Len" 12 - litrová nádrž pravdepodobne neposunie XV do triedy pre dlhšie trate. XV má jemne polstrované sedadlo, ktoré pomáha tlmiť nežiadúce vibrácie, ktoré môžu byť niekedy dosť nepríjemné. Skutočnosťou je, že XV sa pravdepodobne zaradí na úroveň 883 s pár vylepšeniami by mohol pokúšať potencionálnych záujemcov na meranie síl medzi týmito dvoma konkurentmi. Jazdci , ktorí chcú Harley, tak len Harley , pretože je to Harley a nebude v pokušení s Yamahou . Avšak jazdci , ktorí chcú lacnejší cool vyzerajúci Bobber , a chcú sa na ňom aj zabaviť, mali by zvážiť aj tento model Yamaha. Modelový rok:2014 zdvihový objem:942 cm3 vzduchom chladený V - twin max. výkon:38.3 kW (52.1PS) @ 5 500 rpm Max. krútiaci moment:79.5 Nm (8.1 kg-m) @ 3 000 rpm Výška sedadla:690 mm Hmotnosť : 251 kgnd CENA: od 8 590,00 €
Diskusia zatiaľ nieje vytvorená
Prispievať do fóra môže len registrovaný užívateľ