V roku 2013 CRF110F nahradila populárna CRF70F v rodine Hondy zábava, off-road. Teraz, dva nové objemovo väčšie 2014 CRF125F modely umožňujú spotrebiteľom viac možností v tomto segmente trhu. Honda hovorí, že oba modely CRF125F umožnia nahradiť CRF80F a CRF100F. S výškou sedla na 735 mm, menšie kolesá dávajú CRF125F sedlo v rovnakej výške ako CRF80F, zatiaľ čo CRF125F Big Wheel ponúka rovnakú výšku sedadla - 785 mm - podobne ako CRF100F. Honda tvrdí, že táto výškový rozdiel umožňuje jazdcovi možnosť výberu v rovankej kubatúre. Aj vďaka úplne novému štart systému je 125 jednovalec OHC štvortaktný motor vyladený pre zaťaženie low-end. Celkový ťah a priebeh výkonovej krivky vďačí CRF125F štvorstupňovej prevodovke. Má tiež nový podvozok, rekonštruované súčasti zavesenia - predné a zadné, dodáva dokonalú rovnováhu medzi tuhosťou a pevnosťou. Zameranie inžinierov Hondy bolo urýchlenie prietoku plynu, rýchlosť a nižšiu prekrytie ventilov, zvýšenie výkonu pri nízkych otáčkach. Vŕtanie a zdvih je nastavený na 52,4 x 57,9 mm. Výborný výkon 6,6 kW na 7000 otáčkach za minútu, krútiaci moment vrcholí 10.2Nm pri 4500 rpm. Pre stabilitu a trakciu predného kolesa je veľkosť 17 palcov, 14-palcové vzadu, CRF125FB 19-palcové predné a 16-palcové vzadu. 220mm predné hydraulické kotúčové brzdy - s nastaviteľnou roztečou pákou ľahko moduje brzdný výkon. Brzdy sú vzadu vybavené bubnom 95 mm. V CRF125Fs budú k dispozícii v tradičnej červenej. Honda odporúča maloobchodnú cenu 2799 amerických dolárov za CRF125F a 3199 amerických dolárov za CRF125F Big Wheel. Uvedenie modelov na trh avizovala Honda v septembri 2013.
Diskusia zatiaľ nieje vytvorená
Prispievať do fóra môže len registrovaný užívateľ